Sıkça Sorulan Sorular
Ödeme seçeneklerim neler?

heylori.com.tr üzerinden bütün kredi kartları ve banka havalesi seçenekleriyle ile ödeme yapabilirsiniz.

Siparişim bana ne zaman ulaşır?

Tüm telefon kılıfları ürünlerimiz için tahmini teslimat süresi 5 iş günü olup ürün bilgisinde de belirtilmiştir.

Diğer ürünlerimiz için sipariş verdiğiniz tarihin ertesi günü siparişiniz kargoya teslim edilmektedir. 

Siparişlerim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

Tüm siparişlerin gönderimi Yurtiçi Kargo ile yapılmaktadır.

Kargo gönderimi için ücret ödeyecek miyim?

-Ücretsiz kargo 200 TL ve üzeri alışverişler için geçerlidir.

- 200 TL ve altı alışverişlerinizde kargo ücreti 10 TL dir.

Siparişimin kargoya teslim edilip edilmediğini nasıl öğrenebilirim?

heylori.com.tr web adresimize girdiğinizde sağ üst köşede bulunan sipariş takibi bölümüne tıklayarak, mail ve sipariş numaranızı girerek siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz. Ayrıca siparişiniz kargoya teslim edildiğinde tarafınıza kargonuzu takip edebilmenizi sağlayan bir e-posta ve kargo şirketinden de mesaj olarak bilgilendirme alacaksınız.

Havale/eft işlemi sonrası bilgilendirme alıyor muyum?

Havale/eft ödeme seçeneği ile verilen siparişlerde ödemeniz banka hesabımıza geçtiğinde  tarafımızdan ' siparişiniz hazırlanıyor' bilgilendirme amaçlı bir e-posta alacaksınız.

Online ödeme güvenli mi ?

Sitemizde yapılan bütün alışverişler Paytr altyapısı kullanılarak gerçekleştirilmektedir ve bütün yasal sertifikaları mevcuttur. Rahatlıkla heylori.com.tr 'den online sipariş verebilirsiniz.

Nasıl üye olabilirim?

Sitenin sağ üst köşesinde bulunan ‘Giriş yap’ kısmından üye olabilirsiniz.

Üye olmadan siteden sipariş oluşturabilir miyim ?

Üye olmadan alışverişinizi sitemizden gerçekleştirebilirsiniz ve siparişinizi takip edebilirsiniz ancak yeni kampanya ve güncellemelerimizden haberdar olmak için üye olarak alışveriş yapmanızı tavsiye ederiz.

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Tüm değişiklik taleplerinizi info@heylori.com.tr adresine mail atarak bize iletebilirsiniz. Değişiklik taleplerinizi siparişi oluşturdaktan en geç 12 saat içinde iletmeniz gerekmektedir. Kişiye özel tasarımlarda değişim yapılmamaktadır

Siparişimi nasıl iptal edebilirim ?

Sipariş iptal talebinizi info@heylori.com.tr adresine iletmeniz gerekmektedir.

Ancak siparişler kargoya teslim edildikten sonra iade edilemez. 

SEPETİNİZDE HENÜZ ÜRÜN BULUNMAMAKTADIR.